lørdag 17. august 2013

Roser, levende lys og anleggsgartner...

I dag skulle Royne, samboer og sjefen for utearealet, grave med minigraver rundt omkring på Kjenås. Strøm- og fiberkabel skal i jorda!
 Jeg tok med meg begge ungene og dro på Vegglidagene.
Mest gøy for veslemor, men minstemann og mor selv koste seg også :)
 Og siden det er valg i år, fridde jo selvfølgelig AP med roser til damene... Og det er jo koselig, da ble det roser på kjøkkenbordet til lørdagsmiddagen :)
 








Jeg liker disse lyktene sååå godt!!
Nydelige motiver og ett vakkert skinn i de når lysene er tent.
 





 
Fikk de i gave av en av de andre mammaene på barselgruppa til minstemann.
og jeg har de framme hele tiden :)


En liten detalj på vasen min:



 
På Kjenås er det Andrine, snart 3 år, som er anleggsgartner :)
 

 
Den unge damen styrer spakene, og pappa veileder :)
 
 
 
 
Ha en tipptopp lørdagskveld  :)
Nina.
 



Ingen kommentarer: